MEDIAKALENDER 2022: Nu höjs nivån på våra sociala kanaler ett snäpp till

Sedan starten av serien 2012 har en av TimeattackNU-seriens styrkor varit att de ägs av en media & PR-byrå (Superior Media) som kan skapa kvalitativt innehåll för sociala medier.

Bland storsatsningar som eget producerat TV-magasin på Viasat Motor och Viaplay har serien ett av Bilmotorsportens största följen med hela 17 000+ FÖLJARE PÅ FACEBOOK.

Tack vare detta har deltagande i serien varit attraktivt för förare som söker någonstans professionellt exponera sina bilbyggen eller färdigheter som förare; som i sin tur leder till att företag mer omfattande på seriös nivå kan stötta dem.

Nu snäppas allting upp och en ny struktur för varje månad införs. Vi presenterar därför stolt februaris kalender för innehåll, som kommer domineras av profilfilmer på våra förare som berättar lite om sig själva och varför de kör Time Attack.

Det kommer gå att följa i ”SVERIGES SNABBASTE” PÅ YOUTUBE:

(Klicka för större bild på mediatablån)

Förutom detta ska årets tre sista banor avslöjas samt vilken ordning i ÅRETS KALENDER de kommer. 

Den 9 feb öppnar dessutom officiellt anmälan och ett högt tryck förutspås. Det går redan nu att lämna intresseanmälan via fliken ”Anmälan/Boka” här på hemsidan. 

Vi uppmuntrar er att PRENUMERERA PÅ VÅR YOUTUBE-KANAL som kommer få upp alla filmerna enligt datum/veckodagar ovan.

Du kan REDAN NU KLICKA DIG TILL FÖRSTA FILMEN HÄR!

Först ut är alltså ”Saab-gurun” Rolf Uhr nästa torsdag 3 feb, för att sedan på måndag 7 feb träffa 2021-års speaker och profil Tobias Lehtinen… för att vidare torsdag 10 feb få en stund med gladaste Dalmasen Hans Holmlund. 

FRÅGOR OM MEDIA & AKTIVERINGAR: media@timeattackNU.se